לוטוס אוויג’ה החדשה מופיעה במראה Goodwood Speedweek

לוטוס אוויג’ה החדשה מופיעה במראה Goodwood Speedweek
לוטוס אוויג’ה החדשה מופיעה במראה Goodwood Speedweek

לוטוס בונה בהתמדה ציפייה להשקה בשוק של האוויג’ה הטהורה-חשמלית. מכונית ההיפר תופיע בהופעה דינאמית בשבוע המהיר של גודווד השנה, שם הוא יקרע את מעגל הפסטיבל לצד סגל של מרוצי לוטוס פורמולה 1 קלאסיים.
לאירוע, לוטוס עטף אב -טיפוס של Evija בגרסה מסוגננת של שעבוד השחור והזהב שלובש לוטוס 79 של מריו אנדרטי מעונת פורמולה 1 1978. המירוץ הזוכה בתואר F1 יופיע גם הוא באירוע, והלכו עם סמלים אחרים של צוות לוטוס כמו לוטוס 49 של גרהאם היל, לוטוס 72-7 של אמרסון פיטיפאלדי 72-7 ולוטוס 18 של סר סטירלינג מוס.

SuperCars הטובים ביותר 2022

יריבו של לוטוס ל- Rimac C_TWO תיכנס לייצור בהמשך השנה בריצה מוגבלת של 130 יחידות בלבד, כל אחת מהן במחיר של 1.7 מיליון ליש”ט. ההפגנה של Goodwood היא האחרונה בסדרת Tidbits שנחשפה על יכולת הביצועים של HyperCar מכיוון שהפרויקט הוכרז. לפני ריצת הדגמה זו, מותג המכוניות העל מבוסס נורפולק המפרט את חמשת מצבי הנהיגה של Evija.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

כל הגדרה מגדילה באופן הדרגתי את רמת הביצועים המסופקים על ידי מנוע ההפעלה החשמלי הטהור של EVIJA. המצב הפחות אגרסיבי נקרא “טווח”, והוא מגביל את ביצועי המכונית ל”סתם “986 כ”ס ומומנט של 800 ננומטר, כדי למקסם את המרחק שמכירת העל יכולה לכסות בין מטענים.