Audi Prologue Avant Idea תצוגה מקדימה של Estates Estates

Audi Prologue Avant Idea תצוגה מקדימה של Estates Estates
Audi Prologue Avant Idea תצוגה מקדימה של Estates Estates

אאודי תציע תובנה אחת נוספת לגבי סגנון העיצובים העתידיים שלה עם הרעיון של פרולוג אוונט בתערוכת ז’נבה בחודש הבא. נחשף ממש כאן בפעם הראשונה בסדרה של עיבוד מחשב רשמי כמו גם רישומים, הוא מתפתח ברכב הרעיון של פרולוג דו-דלתי שהתקבל היטב בתערוכת LA Motor בנובמבר האחרון.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

כשם שרעיון הפרולוג התצוגה מקדימה של יריבה עתידית אפשרית לקופה מרצדס S-Class (ככל הנראה להיות תקוע A9) בנוסף להחלפות עבור A6, A7 כמו גם A8, הפרולוג אוונט מראה בדיוק כיצד גרסה מעשית יותר של אלה מכוניות ומשאיות עשויות להיראות, כמו גם לשפוט על פי אאודי הגג הנמוך והמשופע עשוי להיות יריב בלם הירי של מרצדס CLS בצינור.
7

סקיצת הפרופיל בספציפית מציגה בדיוק איך אאודי אגרסיבי מתכנן להפוך את האוונטים של הדור הבא שלה, ומבטיח יותר מכוניות ביתיות ומשאיות מעשיות יותר אינן הסטיילינג לסכן שהם היו. המראה החדש והאגרסיבי יותר הזה הוא כל חלק מראש העיצוב החדש של אאודי, החזון של מארק ליכטה למותג המשגשג.
פרטים טכניים הם נדירים בשלב זה, אולם צפוי להתיחת כוח הדומה לרעיון הפרולוג. זה הציג V8 תאום-טורבו בנפח 4.0 ליטר היוצר 597 כ”ס כמו גם 750 ננומטר מומנט-מספיק כדי להאיץ מ- 0-62 קמ”ש תוך 3.7 שניות. עם זאת, מערכת ריפוי אנרגיית בלמים מתקדמת פירושה שפליטת CO2 הייתה 199 גרם/ק”מ פשוטה.
נראה כי הפרולוג אוונט הוא גדול עוד יותר מהפרולוג, שקבע באורך של יותר מחמישה מטרים כמו גם 1.95 מ ‘. סגסוגות גדולות בגודל 22 אינץ ‘דחוסות בקשתות האוונט, ואילו הקצה הקדמי כולל סורג משושה מעוך יותר, פנסי מטריצת LED כמו גם נורות LED בולטות משני צדי צריכת האוויר הקדמי הגדול.
7

באשר לפנים, הסקיצה מספקת מעט, עם זאת צפו לתרגיל במינימליזם עם מספר מסכי מסך מגע המחליפים כמעט את כל המתג – חזון בדיוק כיצד החדשנות תסתיים דומיננטית עוד יותר בפנים אאודי עתידיים.
אנו נביא לך פרטים נוספים כמו גם גלריית תמונות מלאה של רעיון האוונט של פרולוג המהמם של אאודי כשזה מופיע לראשונה בז’נבה.