“ג’רי מקגוברן – האיש שמאחורי המכוניות הטובות ביותר בכדור הארץ”

“ג’רי מקגוברן – האיש שמאחורי המכוניות הטובות ביותר בכדור הארץ”
“ג’רי מקגוברן – האיש שמאחורי המכוניות הטובות ביותר בכדור הארץ”

אם פגשת את ג’רי מקגוברן בבר ולא היה לך מושג מי הוא, לעולם לא היית מנחש באיזה קו עבודה הוא נמצא.
הנה גוש שנון ללא מאמץ שיכול לעבור כקומיקאי יבש להפליא בתבנית פרנק סקינר. קולו (כשמדברים, לא שירה – חלילה) דומה באופן מוזר לזה של אל הרוק ג’ף לין מאלו. ובהתחשב בשורשי מעמד הפועלים של מקגוברן (השכלה תיכונית צנועה בשנות השבעים במידלנדס, ואחריה מתיחת עבודה בדטרויט), הוא מדבר, מסתכל, עובד ונושא את עצמו בצורה מדהימה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• רשימת הבריט: שמות את המנהלים המובילים בבריטניה בתעשייה
הוא נראה קרוב יותר ל -40 מאשר 60 שהוא אמור להיות. ובעיקר בזכות נטי קלובבר שלו, המראה הכללי שלו הוא הרבה יותר בנקאי בלונדון או גורו אופנה מילאני מאשר בחור התעשייה המוטורית שעובד קרוב לקובנטרי, מקום לידתו.
מקגוברן הוא מנהל העיצוב של לנד רובר וחבר הנהלת יגואר לנד רובר. כשאנחנו נפגשים בסטודיו שלו גיידון, הוא מתאר שמקום העבודה שלו Warwickshire ישתרע בקרוב ב”סגנון גלילי, גוגנהיימיש “. אנו מדברים על הגילוי החדש, שצפוי להיחשף בפריס בסתיו הקרוב, ואז זמין ללקוחות באביב הבא.
המגן מגיע מאוחר יותר, ובניגוד לשמועות עדיין נמצא על לוח הזמנים, מתעקש מקגוברן. דגמים מעודכנים כאלה הם וריאציות גרידא – גם אם מרגשות – בנושאים קיימים. אני אומר לג’רי שהוא חייב לפתוח שוק חדש לגמרי עבור לנד רובר עם 4×4 או 4×2 Urbour 4×4 או 4×2 תת-ארבע-מטר, אשר יקטין את ה- Evoque הזול כבר. האם הוא?
‘כנראה,’ הוא מודה. “אנחנו רוצים להפוך את המכוניות שלנו למושכות בדרך כלל יותר ללקוחות, והרבה מהלקוחות שלנו נמצאים באזורים עירוניים.”
“לפני שתשאלו, מכוניות קטנות יכולות להיות מוצרי פרימיום – עם ביצוע פרימיום”, מוסיף מקגוברן. ‘כל המוצרים שלנו הם – ויהיו – יוקרתיים, ללא קשר לגודל. קטן לא צריך לציין זול. ‘
בין אם מדובר בדגמי קרוס קאנטרי ענקים ללא תקרת מחירים או מכוניות ברמת כניסה במחיר מציאה לעירוניות, יש לראות בנד רוברס ‘מאפשרים אורח חיים’ שמגיעים עם קסם וכיתה כסטנדרט, עם קצת ‘תיאטרון ‘נזרק למידה טובה, מקגוברן אומר לי לומר לך.

הוא לא טועה – הילד עשה טוב. ועדיין יש לו זמן לעשות עוד יותר טוב – לעצב את המכוניות הטובות ביותר של 2WD ו- 4WD על כדור הארץ.
מה אתה חושב שהעתיד מחזיק עבור יגואר לנד רובר? הודע לנו בתגובות למטה …