רנו כמו גם ניסאן מאמתים רכבים אוטונומיים עד 2020

רנו כמו גם ניסאן מאמתים רכבים אוטונומיים עד 2020
רנו כמו גם ניסאן מאמתים רכבים אוטונומיים עד 2020

ניסאן אוטונומי לחלוטין, כמו גם רכבי רנו, יהיו בכבישים עד 2020, על פי מנהלת ברית רנו ניסאן, קרלוס גוסן.
החידוש יופיע בשלושה שלבים, החל משנת 2016 כאשר רכבים עם פקקי תנועה באינטרנט אוטונומיים טכנולוגים, תוך שמירה על כלי רכב לנתיב בתנועה נעה איטית, יוצעו בשני רנוניות כמו גם בניסנים.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

בשנת 2018, השימוש האוטונומי יורחב כך שיכלול כביש אוטונומי בכביש המהיר, מה שלא רק ימשיך לרכבים לנתיב במהירות גבוהה יותר בכביש המהיר, אולם יאפשר גם למכוניות ולמשאית לשינוי מייד אם נטול סיכון אז לאחר שהנהג הפעיל את המחוון.
• לא משנה מה אתה דרישה להבין על מכוניות בנהיגה עצמית
הנהיגה האוטונומית תהיה בסך הכל בשנת 2020 עם נסיעה אוטונומית בעיר, כאשר כלי רכב נוהגים בעצמם ברחבי העיר.
רכבים לנהיגה עצמית עדיין הרבה יותר מעשור
עם זאת, Ghosn מיהר להבדיל בין כלי נהיגה אוטונומיים שבהם נהג בשליטה, כמו גם רכבים בנהיגה עצמית כמו מכוניות גוגל ורעיון המשאית היכן לנהג אין קלט. “אחרי שהצגנו את החדשנות האוטונומית שלנו מגיעות מכוניות נטולות נהגים, עם זאת הן בטווח הארוך מזה עשר שנים פלוס,” אמר גוסן.
הוא דיבר בתערוכת הרכב של ז’נבה, שם הציגה רנו את קרוסאובר קדג’אר, כמו גם ניסאן חשפה את הרעיון הסופרמיני המתנודד שלה. עם זאת, Ghosn אמר ל- Automobile Revire כי אף אחד מהעיצובים המיינסטרים של רנו או ניסאן לא יפיק תועלת מטכנולוגיית הרכב החשמלי של הברית. “יש ליצור רכבים חשמליים כפלאגין מההתחלה כמו שזה בדיוק אותו דבר עם היברידי פלאג-אין,” הוא אמר לנו. “אין לנו תוכניות להפוך רכבים קיימים לבעירה לקיימים ל- EVS.”
קבל הרבה יותר מסיפורי החדשות המובילים מתערוכת הרכב של ג’נבה 2015