פולקסווגן ארטאון החדשה ברמת הכניסה הושקה

פולקסווגן ארטאון החדשה ברמת הכניסה הושקה
פולקסווגן ארטאון החדשה ברמת הכניסה הושקה

פולקסווגן השיקה מפרט SE ברמת כניסה חדשה עבור ארטון סלון, במחיר של 33,085 ליש”ט. מודל הבסיס החדש נהנה גם משלל עדכוני שנת הדגם המיושמים על כל טווח ארטון, ומוסיף טק נוסף וטווח מנוע מעודכן.
ציוד סטנדרטי עבור ארטון SE כולל גלגלי סגסוגת 18 אינץ ‘, פנסי LED, בקרת שיוט אדפטיבית וחיישני חניה קדמיים ואחוריים. בפנים, הקונים מקבלים מערכת בקרת אקלים עם שלושה אזורים ומערכת אינפוטינציה בגודל שמונה אינץ ‘עם תמיכה ב- Apple Carplay ו- Android Auto.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• הסלונים המנהלים הטובים ביותר לקנות עכשיו
שני מנועים יוצעו ב- Arteon SE. דיזל בן ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר 2.0 כ”ס חדש, יהיה זמין בעוד מספר חודשים, ואילו בנזין בנפח ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר בגודל 187 כ”ס. הראשון יוצע עם מדריך בן שישה הילוכים או תיבת הילוכים אוטומטית של שבע הילוכים כפול מצמד, ואילו ניתן לשתף את האחרון רק עם האוטומטי.
דיזל חדש של 2.0 ליטר 2.0 ליטר של פולקסווגן מבטיח גם להיות אחד המנועים החסכוניים יותר בקו ארטון. הוא כולל טכנולוגיית צילינדר פעילה שיכולה לכבות שניים מארבעת הצילינדרים של המנוע בתנאי נהיגה בעומס נמוך במאמץ לחסוך דלק.
פולקסווגן גם עיבדה מחדש את מנועי ארטונים המוצגים הגבוהים יותר, והביאה תיקונים קטנים לדירוג הפליטה שלהם CO2. פליטת ה- CO2 של 268 כ”ס בנפח בנפח ארבעה צילינדרים בגודל 26 כ”ס עלתה מ 159 גרם/ק”מ ל -161 גרם/ק”מ, ואילו הפליטות של דיזל ארבעה צילינדרים בגודל 187 כ”ס 2.0 ליטר פחתו מ 135 גרם/ק”מ ל -130 גרם/ק”מ.
הפליטות המופחתות של מנוע הדיזל גורמות לחיסכון במס של 320 ליש”ט, ומצמצם את מחיר הכביש לאלגנטיות אמצעית וטווח ארטונים R-Line ל -39,025 ליש”ט ו- 39,825 ליש”ט בהתאמה. כחלק מעדכון שנת הדגם של פולקסווגן, שתי הגרסאות מקבלות כעת גם מערכת Infotainment בגודל 9.2 אינץ ‘כסטנדרט.
מהן המחשבות שלך על פולקסווגן ארטאון SE החדשה ברמת הכניסה? הודע לנו בקטע התגובות למטה …