‘דמי איסוף ושיפת שדה תעופה שדה שדה תעופה הם נהגים נמלטים’

‘דמי איסוף ושיפת שדה תעופה שדה שדה תעופה הם נהגים נמלטים’
‘דמי איסוף ושיפת שדה תעופה שדה שדה תעופה הם נהגים נמלטים’

, הרוב המכריע של הבריטים הופכים לנהגים. הסטטוס ‘נהג מוסמך’ במשך עשרות שנים הוא הנורמה. להיות נהג במשך חצי מאה או הרבה יותר זה לא נדיר. טומי רתרפורד, הזקן שלי, בדיוק פרש מנהיגה אחרי הרבה יותר מ -70 שנים ללא תאונות מאחורי ההגה של מכוניות איטלקיות, אז גרמניות.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

כולנו יודעים ומקבלים במלואם עלינו לשלם את חלקנו ההוגן בכל צעד ושעל. ובדרך כלל אנו מסתפקים בגופיות של מאות אלפי פאונד במהלך חיי הנהיגה הארוכים שלנו לרישיונות, שיעורים, בדיקות, כלי רכב, VED, ביטוח, דלק, נפט, שירות, מוטות, חלקים, חניית רכב וחומרים חיוניים אחרים.
• המון חברות הן סכמות לכיסי הנהגים הריקים
מיסי נהיגה נכונים, מוגזמים (במיוחד מע”מ על 20 אחוז על מכוניות) פוגעים. דמי אגרה לשימוש בכבישים, גשרים ומנהרות שכבר קיבלנו ושילמו להם בזויים. חיובים נוספים מופרזים כמו מיסים או קנסות ‘עומס’ או קנסות בגין כניסת ‘אזורי פליטה נמוכה’ שונאים על ידי המוני המנוע הספקנים המובנים. עם זאת, אנו משלמים בצייתנות – ואז כמה – עם מחאה מועטה או ללא.
למי שאוהב את המכוניות שלהם קטן וצנוע אך חדש או חדש, במהלך חיי נהיגה המתחילים בגיל 20 ומסתיים בסביבות 70, ההוצאות שלהם כל-אין יכולות (בכסף של היום) בסך הכל 5,000 ליש”ט בשנה/250,000 ליש”ט במשך 50 שנה. ואז חשבו קרוב יותר ל -10 אלף פאונד PA/חצי מיליון שקט מעל 50 שנה עבור נהגים שבוחרים להשיג ולהריץ מכוניות גדולות, יוקרתיות או ספורט. במילים אחרות, אנחנו משלמים מספיק. הרבה יותר ממספיק.
אבל בדיוק כשחשבנו כי נהגים בהחלט לא יכולים להכות עם הרבה יותר לגיטימי או מזויף הקשורות לרכב, קנסות, שכר טרחה, מיסים או עונשים כספיים אחרים, חלק משדות התעופה של בריטניה גובים כעת את אלה מאיתנו שיש להם זרוק או אסוף את יקיריהם מחוץ לבנייני יציאה או הגעה. בין אם אתה נאלץ להוציא 3 פאונד למשך חמש דקות בשדה התעופה של מנצ’סטר, או שאתה פוגע באישום של £ 1 לדקה בלוטון הו-כל-כך, אתה נמלט בצורה מקיפה, צינית ואכזרית.
האם “נשירה” שובבה ו’איסוף ‘לא עמלות/קנסות רק דרך לסחוט (אפילו יותר) כסף ממשתמשי הרכב? “לא”, אומרת טרישיה וויליאמס לא -פתולוגית, קצין התפעול הראשי של שדה התעופה במנצ’סטר. כמה כסף היא מרוויחה מחיובים שהוצגו לאחרונה? “ובכן, זו לא תוכנית לייצור הכנסות,” היא מתעקשת בצורה אבסורדית ולא מכוונת.

כמו הרבה אנשים שמאחורי קרעים מנועים מודרניים, הגברת צוחקת את עצמה. הרבה יותר חשוב, היא וכמה מחבריה הבוסים בשדה התעופה הם ‘חוזרים’ מזומנים קרים וקשים מהנהגים הטובים של בריטניה ובנוסף. בושה עליהם ואת המפעלים החמדנים שלהם.
כעת קרא את הטור הקודם של מייק: ‘נראה כי Uber רואה את הנהגים שלו כרע נחוץ’ …