כל ב.מ.וו כדי לקבל SAT-NAV כבסיסי עד ספטמבר 2015

כל ב.מ.וו כדי לקבל SAT-NAV כבסיסי עד ספטמבר 2015
כל ב.מ.וו כדי לקבל SAT-NAV כבסיסי עד ספטמבר 2015

BMW מכוון לשוק הראשון מאוד בבריטניה, עם ההצהרה כי כל זן העיצוב שלו יכלול SAT-NAV ללא קשר למפרט. זה ייקח את ההשפעה מספטמבר, כאשר סדרת 1 הממתכת הפנים תצא למכירה, אם כי כמה עיצובים יקבלו את הטכנולוגיה מוקדם יותר מזה, ביולי.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

המותג מצהיר כי ההצעה היא ראשונה מאוד בענף השוק של פרימיום הנפח בבריטניה, ומכה יריבים אאודי כמו גם מרצדס. פירוש הדבר שלקונים תהיה תיבת אפשרות אחת פחות אפשרות לתקתק כאשר הם מבצעים את הרכישה שלהם, אפילו בסדרת 1 הזולה ביותר החדשה, החל מ- 20,245 ליש”ט.
עיצובים של BMW ברמת הכניסה יותאמו עם מערך הניווט הבסיסי של BMW, ויציע מסך צבע בגודל 6.5 אינץ ‘עם מערכת ההפעלה של Idrive, תנועה באינטרנט מחדש וכן רדיו DAB. זה גם כולל מיפוי תלת מימד כמו גם הנחיות נתיב ידידותיות לסביבה של Eco Pro.
לקונים עדיין יש את הבחירה לשדרג למערכת המומחים של BMW, שמביאה תצוגה גדולה יותר של מסך מגע בגודל 8.8 אינץ ‘, שירותי אפליקציות ConnectionDrive, נתוני תנועה באינטרנט בזמן אמת וכן BMW בגישה לאינטרנט. הוצאות מערכת זו יופחתו על פני הטווח, החל מ- 900 ליש”ט.
Tourer Active Tourer כמו גם עיצובים של Gran Tourer יקבלו את הסט הזה ראשונה, ביולי, בדיוק במקביל לשודרגם של עיצובים כמו ה- Z4 Roadster למערכת המומחים. קופה 2 סדרות כמו גם Series Series Satch יעמדו בזה בספטמבר.
בדוק את הסיבוב שלנו של מערכות ה- SAT-NAV הטובות ביותר שנמצאות כעת במכירה …