פרטיזן חדש הוא העולם הרבה רכב שטח של Back-to-Basics

פרטיזן חדש הוא העולם הרבה רכב שטח של Back-to-Basics
פרטיזן חדש הוא העולם הרבה רכב שטח של Back-to-Basics

4x4s כמו מרצדס G-Wagen, כמו גם Land Rover Defender, זכו למעקב מסור בקרב רוכשים הדואגים מכוניות קשות מחוץ לכביש עם ביט או לא שטויות מובנות עם זאת, עכשיו יש צעיר חדש על הרחוב. היצרן הגרמני Partisan Motors מאמין שהוא יכול לקושי כוחות קשוחים ומזוינים השפיעו על רכבי שטח עם הדוגמנית החדשה והכמעט מדהימה שלה, זו הפרטיזנית.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

הפרטיזן, שעוצב על ידי מהנדס רוסי בשם ד”ר ג’ורי פוסטניקוב, הופך את הליברל לנצל בזוויות אידיאליות בסגנון שלו עד כדי כך שאתה מאמין שהוא מעוצב על ידי פיגום. זה מיוצר בגרמניה, ביתם של כמה מהעולם המון מכוניות פרימיום ומותגי משאיות נערצים, ועם זאת יש לו ספירת נוחות יצורים שתועבר על ידי כמה מערות לחות. לפחות מוטורס של פרטיזנים יש אמונה מוחלטת במוצר שלה, ומצהירה להציע ערבות למאה שנה לכל אדם שמספיק כדי להשיג אחד כזה.
• רכבי שטח הטובים ביותר כמו גם 4x4s במכירה

בעוד שאנחנו בודדים, זה, הוא באופן עקרוני רעיון נהדר. הוכרז כי הוא הונדס על פלטפורמה התומכת באחזת מדרכי כוח שונים כמו גם בסגנונות גוף, יחד עם שירותי התיקון הבסיסיים שלה מהפכת את שירותי התיקון והקלים. למרות שהוא משתמש בסולר פיאט בנפח 2.8 ליטר שיוצר 148 כ”ס, הוא מוכרז כמאפשר כוח חשמלי, בין אם זה היברידי או ה- EV המלא עובד.
מבין סגנונות הגוף הקיימים, ישנם איסוף של שלוש כמו גם חמש דלתות, יחד עם דיווחים כי 6×6 כמו גם גרסאות שמונה גלגלים נמצאים בצינור. אל תצפו שאלו יהיו מעטות, מכיוון שאפילו העיצוב המוצג בתמונות שלנו הוא באורך של 4.72 מטר, בגובה 2.30 מטר וגובהו 2.23 מטר.
מכיוון שהוא מפותח בעיקר כדי לספק את צרכי הצבא, שלדת המכונית גולסה כדי להפסיק חלודה כמו גם אבטחה נגד הכניים היא אפשרות. חסרונות מוד מוגבלים למיזוג אוויר טבעי כמו גם מבט מקרוב בתמונות העיתונות חושפות חתיכות מיתר ככל הנראה אוחזות את הדלתות כמו גם סלע מתחת לגלגל האחורי המתפקד כבלם יד לא מוגדר.
Pricewise, הפרטיזן הבסיסי מתחיל ב -49,500 אירו, אז זה לא מה שתתקשר לטלפון זול. עם זאת, המרק הצהיר כי ניתן לכוון 5 ערכות אחת במיכל ים משותף של 20ft, אז הנה מקווה שאחד או שניים יעברו לבריטניה.

מה היית בוחר, ה- G-Class של מרצדס או הפרטיזנים? בואו נבין בתגובות למטה …