פולקסווגן כדי למזער את ספירת הדגמים ולהגדיל את עלויות הרכב

פולקסווגן כדי למזער את ספירת הדגמים ולהגדיל את עלויות הרכב
פולקסווגן כדי למזער את ספירת הדגמים ולהגדיל את עלויות הרכב

פולקסווגן תחלל את תיק הדגם שלה, וייעל את מספר הגרסאות בהן נעשה שימוש ולהגדיל את עלויות הרכב בהצעה לשיפור הרווחיות, כך אישרה החברה.
פולקסווגן מכר כמעט 84,000 גולף בגרמניה בשנת 2018 עם הרבה יותר מ- 58,000 דגמים בתצורות שונות. מיעוט קטן של גולף היה זהה. במהלך חמש השנים הבאות, פולקסווגן מתכוונת לייעל את ייצור הרכב על ידי הסרת גרסאות המנוע והגזירה המכירה לקוי.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

בשנה הבאה, פולקסווגן תגרש 25 אחוז מגרסאות המנוע ותיבת ההילוכים שלה באירופה, ותתרכז בגרסאות הביקוש הגבוה, כדי לפשט את הייצור. לדוגמה, מכוניות עם תיבות הילוכים אוטומטיות ומערכות הנעה ארבע גלגלים מוכרות בצורה לא טובה על פני טווח פולקסווגן.
זה חלק מ”הסכם לעתיד “של פולקסווגן, שמטרתו למזער את העלויות בשלושה מיליארד יורו עד שנת 2020.
מנהל התפעול הראשי של פולקסווגן, Ralf Brandstatter, אמר כי מכוניות בעירה פנימית בטווח של פולקסווגן עשויות לעלות עלות העלות כדי לסייע במימון התנועה של פולקסווגן לעבר ניידות אלקטרונית ולכסות את העלות הגוברת של טכנולוגיית הדיזל.
חלה מעבר לקוח חזק ממנועי דיזל בעקבות שערוריית דיזלגייט; כתוצאה מכך פולקסווגן יגביל את מספר מנועי הדיזל בטווח שלה. חבילות ציוד בביקוש נמוך אחרות ותוספות אופציונליות יוטמעו בחבילות אחרות או יופסקו.