Topless Ferrari F60 America חוגג את יום ההולדת האמריקני של המותג

Topless Ferrari F60 America חוגג את יום ההולדת האמריקני של המותג
Topless Ferrari F60 America חוגג את יום ההולדת האמריקני של המותג

פרארי חגגה 60 שנה של מכירת מכוניות ומשאיות בארצות הברית עם גרסה פתוחה למעלה של פרארי F12, בשם מתאימה ל- F60 America. ה- F60 מוגבל באופן קפדני ל -10 יחידות בלבד המסופקות אך ורק לאספנים אמריקאים, כבר מוצע באופן צפוי, למרות תג העלות של 2.5 מיליון דולר (1.5 מיליון ליש”ט).
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

הרחק מלהיות פשוט קיצוץ מערכת הגגות כמו גם עמודים מברלינטה F12, אמריקה F60 ראתה כמה הנדסה מחדש מרתקת. קח את החזית כמו גם סינרים אחוריים-המראה שלהם השתנה מה- F12 הממוקד באוויר כבד, כאשר הסורג הקדמי עולה כעת בקליפורניה, כמו גם את המפזר האחורי שמנבט את הוואנים המרכזיים החדשים.
הפנסים האחוריים העגולים המסורתיים מתנפחים כעת מעבודות הגוף של האלומיניום, ואילו ה- F12 יושב סומק ברומב המכונית. כמו כן, ישנם פתחי צד חדשים חדשים, גלגלים חתוכים ביהלום, כמו גם מצנפת חדשה שכבר לא מכריחה את זרימת האוויר עם צמצם בכנפיים הקדמיות של המכונית.
4

חישוקי גליל עם סיבי סיבי פחמן יושבים על הסיפון האחורי, מציצים אל הפנים הרבים הרבים של פרארי עד כה. זוהי תוכנית דו-גונית שמטפחת את הצד של הנהג בעור אדום עורר עיניים כמו גם לקצץ, בעוד שלמטייל יש מושב מכולות שחור כמו גם בסביבה.
המראה הפראי צפוי לרמוז למורשת המירוצים של ה- F60-כמו השערה כמו גם מספר הייצור המוגבל, הריפודים בשני הטונים מושפעים מצוות המירוצים הצפון אמריקני של שנות השישים. פחמן קל משקל תכונות בתא הטייס הדו-מושבי, ואילו הכיסאות עצמם מתפקדים סמלי דגל אמריקאים.
4

אמריקה מופעלת על ידי ה- V12 בנפח ה- F12 של ה- F12, כמו גם תיבת ההילוכים של שבע הילוכים כפול מצמד, המציעה 730 כ”ס לגלגלים האחוריים. דמות ההאצה נשארת על פי 3.1 שניות מ -0-62 קמ”ש, אולם אין מילה על המהירות העליונה על הסף. פרארי המליץ ​​לפחות על גג החומר המסופק, אשר יש להקים ידנית, מובטח רק להיצמד ל- F60 כמו מהירויות של 75 קמ”ש.
אמריקה F60 תיחשף בבוורלי הילס ב- 11 באוקטובר 2014, כמו גם הופך את ההיסטוריה לפרארי החדשה הראשונה מזה 23 שנה שלא נחשפה תחת הדיילות של יו”ר לשעבר האניגמטי, לוקה די מונטזמולו.
איזה פרארי להמרה היית מעדיף, F60 אמריקה הזו או פרארי 458 Speciale A המוצג בפריס? ספק לנו את החלטתך בסעיף התגובות למטה …