Car Express, שני רכבי שטח של סקודה חשמליים חדשים בדרך

Car Express, שני רכבי שטח של סקודה חשמליים חדשים בדרך
Car Express, שני רכבי שטח של סקודה חשמליים חדשים בדרך

של סקודה, המודל החשמלי הראשון של סקודה, המוצג על ידי קונספט ה- SUV Vision E, יסופק בשני תיקי גוף שונים, כך נודע לרכב אקספרס.
המותג הצ’כי הראשון של המותג בצ’כיה על ארכיטקטורת ה- MEB החשמלית המותאמת של קבוצת פולקסווגן אמורה להגיע במחצית השנייה של 2020. זה היה צפוי להיות גרסה מוגדלת של מכונית הקונספט Vision E – רכב שטח של קופה – עם רכבי שטח של Swoopy – עם באופן בלתי רגיל בסיס גלגלים ארוך של כ- 2,800 מ”מ המעניק לו רמות דומות של שטח בקתה למעולה של סקודה.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• סקירת Skoda Vision E
עם זאת, סקודה שואפת להציע גם פרקטיות וגם גרסאות ממוקדות סגנון של המכונית החשמלית הראשונה שלה. ברנהרד מאייר, מנכ”ל סקודה, אמר לנו בתערוכת הרכב של פריז השבוע: “זו תהיה המטרה הראשונה שנבנתה מ- Skoda ואנחנו נציע אותו בשני תיקי גוף. אנו נמצאים במעבר הסופי בו מתבצעת הקפאת העיצוב ולדעתי בחשבון את הסטטוס האחרון שיש באמת לא הרבה מה להשתפר. ”
כשנשאל כיצד שני הדגמים היו שונים ואילו יגיעו ראשונים, הוסיף מאייר: “הראשון יהיה קרוב מאוד לגודל הקודיאק עם כל היתרונות של רכב חשמלי, והשני יהיה כזה שעונה על הרבה יותר אמוציונלי צרכים עיצוביים של לקוחות. ”
החברה הצ’כית יכולה להדגיש זאת על ידי הצגת לא אחת אלא שני מושגים שונים של הדגם החדש במהלך 2019, לקראת מודל הייצור הסופי שנחשף במחצית הראשונה של 2020. זוהי טכניקת מוצר פולקסווג תְעוּדַת זֶהוּת. Crozz SUV-גרסה ממוקדת הרבה יותר עיצובית תעקוב אחר דגם SUV מסורתי הרבה יותר וחשמלי.
• המכוניות החשמליות הטובות ביותר שנמצאות כעת במכירה
חבר הנהלה של סקודה לפיתוח טכני, כריסטיאן סטרובה, אמר לרכב אקספרס בפריס כי המספקה הראשונה של משרדו תהיה גדולה יותר מדגמי ה- MEB הראשוניים של פולקסווגן ומושב, ששניהם צפויים להיות האצ’בקים משפחתיים של חמש דלתות.
“מכונית ה- MEB הראשונה שלנו תהיה קצת יותר ארוכה מהם,” אמר סטראובה. “זה יהיה בעצם אותו בסיס גלגלים אבל תלייה אחורית ארוכה יותר.”

לחץ כאן לכל העדכניות ביותר מתערוכת הרכב של פריז 2018 …