ב.מ.וו קובעת דירוג ביטוח חדש לרכבים אוטונומיים למחצה

ב.מ.וו קובעת דירוג ביטוח חדש לרכבים אוטונומיים למחצה
ב.מ.וו קובעת דירוג ביטוח חדש לרכבים אוטונומיים למחצה

ב.מ.וו התחברה עם חברת הביטוח שוויצרית Re כדי לתכנן סוג חדש של דירוג ביטוח שלוקח כראוי מערכות סיוע לנהגים מתקדמים (ADAS) כמו סיוע בשמירה על נתיב.
המערכת מעריכה מכוניות בודדות כל מקרה לגופו, תוך התחשבות ב”שילוב של מערכות סיוע לנהגים הרלוונטיים לבטיחות. ” זה, ב.מ.וו ושוויץ ‘אומרים, מאפשר לחשב את הפרמיות בצורה מדויקת יותר.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

המערכת החדשה כוללת אלגוריתם “המסוגל לייצג את ההשפעות המורכבות של מערכות סיוע לנהגים על בטיחות מכוניות BMW כציון.” זה הכרחי מכיוון ש”דרך לנהיגה אוטונומית, יותר ויותר מערכות סיוע לנהגים הרלוונטיים לבטיחות מוצאים את דרכם לרכבים בקבוצת BMW. ”
• כלי רכב בטוחים ביותר למכירה
מתיו אייברי, מנהל המחקר באנשי מקצוע בתחום הבטיחות ברכב Thatcham, הסביר כי עסק הביטוח רוצה לראות מה ההשפעה של ADAS כמו Lane-Keep Assist ו- Adactive Cruise Manage על הבטיחות. “המבטחים רוצים לראות אילו פיסות טכנולוגיות בטיחות מספקות תוצאות ומונעות תאונות ואילו אינן”
אייברי הוסיף כי ככל שרכבים הופכים להיות יותר ויותר מסוגלים לנהוג בעצמם בתנאים מסוימים, יש לבצע שיקולים חדשים. “עם מכוניות אוטונומיות ברמה 3, מתעורר סיכון לבלבול – האם למכונית או לנהג יש שליטה? קיים סיכון לתאונות מוגברות אם אנשים מסתמכים יתר על המידה על הטכנולוגיה. ”
המטרה הסופית של חברות הביטוח, הסבירה אייברי, “היא לתמחר ביטוח הרבה יותר מדויק.” הוא המשיך, “המפתח לכך הוא נתונים. כרגע המבטחים מסתכלים על נתונים מצטברים. מערכת חדשה זו תאפשר לעסקי ביטוח להסתכל על קריסות בודדות. ”
סיבה נוספת לכך שיצרני רכב העוסקים בביטוח מוגברת היא המעבר לקראת תכניות מכירות מנויים, כמו אלה שיסופקו על ידי המצטרף החדש לינק ושות ‘. חלק מהיצרנים גם מצנפים ביטוח לחבילת PCP – כפי שעושה פיג’ו עם פשוט להוסיף דלק.
בהתייחס למערכת החדשה של החברה שלו, אמר תומאס ויטיג, ראש השירותים הפיננסיים של BMW Group, “הקמנו פיתרון, יחד עם שוויץ RE, שיאפשר למבטחים ראשוניים לחשב פרמיות על בסיס הערכה אינדיבידואלית של התכונות הטכניות של הרכב” ו ויטיג הוסיף כי לקוחות יכולים לראות ירידה בדמי הביטוח כתוצאה מהאלגוריתם.

האם היית בוחר טכנולוגיה אוטונומית יותר אם היית חוסך כסף בביטוח שלך? תודיע לנו למטה …