יונדאי מרכיב מהדורת קונה איירון גיא

יונדאי מרכיב מהדורת קונה איירון גיא
יונדאי מרכיב מהדורת קונה איירון גיא

יונדאי התחברה עם מארוול כדי לייצר מהדורה חדשה של “איירון מן” של רכב השטח של קונה. במחיר של 27,995 ליש”ט, הוא נושא בשדרוגי סטיילינג שהושפעו מסדרת הסרטים של ברזל גיא.
כדי להתחיל, הקונה מקבלת חיצונית מעוצבת מחדש שהושלמה בשני טונים “גיא ברזל מט אפור” כמו גם “שריון אדום”, יחד עם סמל גבר ברזל על הגג, “סטארק תעשיות” על המיתוג על אדני האדם כמו גם עמוק סקופ מצנפת.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• רכבי שטח הטובים ביותר כמו גם קרוסאוברים 2019
גם מהדורת הברזל קונאס מקבלים גלגלי סגסוגת בגודל 18 אינץ ‘ספציפיים “אחיזה ברזל” (שלמים עם סט של כובעי מרכז ברזל), סמלי גאי ברזל לכנפיים הקדמיות כמו גם מנורות שלוליות, יחד עם קומץ לוגו של מארוול.
הפנים מקבל את אותו הטיפול בדיוק; מושבי העור המחוממים של קונה מוטבעים במיתוג “סטארק”, מערכת Infotainment מגדילה את עיניו של איירון מן לסטארט -אפ כמו גם באשכול מד כולל את כור הקשת של גיבור העל כגרפיקה רקע. כדי להטיל אותו, לוח המחוונים נושא את חתימתו של טוני סטארק.
למרות מה שאשכול המכשירים עשוי להציע, מהדורת קונה איירון גאי אינה מופעלת על ידי כור קשת ממוזער כמו גם דחפי טילים, אולם בנזין בנפח טורבו בנפח 1.6 ליטר, ארבעה צילינדרים, מסורתי בנפח 175 כ”ס. עם זאת, הביצועים נופלים מחליפת הברזל, עם ספרינט 0-62 קמ”ש נינוח יותר של 7.9 שניות כמו גם מהירות עליונה של 127 קמ”ש.
5

המהדורה של קונה איירון גיא מגיעה כבסיסית עם המכשירים מהקצה העליון של טווח קונה, כולל פנסי LED אוטומטיים, כניסה ללא מפתח, מיזוג אוויר אנדרואיד אוטומטי, Apple Carplay וכן תצוגת ראש.
רק 300 מהדורות קונה ברזל יוקמו. במכירה ממרץ 2019, הם כוללים את האחריות של יונדאי חמש שנים ללא הגבלה של יונדאי, חבילת הסיוע לצד הדרך של יונדאי, בדיקת בריאות ובריאות שנתית של חמש שנים וכן אחריות אנטי קורוזיה של 12 שנים.
מה אתה עושה ממהדורת גאי הברזל של יונדאי קונה? בואו נבין בקטע התגובות למטה …